Riktig höstrusk dag!

Idag är en riktig "kall höst rusk dag" i Strömsund. Blåser en frisk västan vind med lite regn i..
Skulle ju varit perfekt dag gör att träna draghundar men det hoppas jag Niklas fixar ist! :) 
Inledde morgonen med 5 km löpning/ powerwalk intervaller med barnvagn och vikt i form av Mia 12 kg. :)

Väl inne igen blev det del av träningsprogrammet jag fått av min snälla vän Ulrika Andreasson ( www.ullisrudolf.se ). Har ökat på dosen lite och känns fint i kroppen. 75 crunch, 50 "bensparkar mot mage" och plankan 1,05 min nu :) 

Resten av dagen är det pyssel ute på gården med höns och getterna. Ska färdigställa nya hönshuset och fixa getternas foderbord. 

Ikväll ska vi fira min mamma som fyller år på måndag. Grattis i förskott min snälla mamma :) 

Ha en fin helg alla glada! 

Inte ofta jag kan fånga hunden Ragnar, höns och våra kaniner Elin och Tilda på samma bild :) 

Kommentera här: