Valpar väntas snart!

Motivationen att skriva har varit låg på sista tiden, då jag har så mycket med skolan just nu. Jag försöker aktivt välja bort att lägga fokus på vissa saker när arbetsbelastningen är hög och denna gång fick bloggen dra det lasset. 😊

Men nu vill jag skriva en rad om att vi väntar valpar om ca 2 veckor! 

Jag var till Robertsfors och parade min tik Sol (Vintervisa's Höst Sol) i oktober med Hedlunda Husky Björk. Sol var där en vecka men ingen varken såg eller hörde någon parning så detta är en liten skänk från ovan, då jag velat göra denna parning så länge. 

Vi gjorde ett ultraljud för några veckor sedan och det visade på två valpar, vilket jag också känt när jag palperat Sols mage tidigare. Men det kan vara fler. Ingen av ovanstående är ju helt tillförlitliga när det gäller att se antalet. 😊 Mer info kommer! Vid valpintresse, kontakta mig gärna.

Så länge får ni en fin bild på Sol. Hur många finns där inne? 






Kommentera här: