Födelsedag

Har inte haft tid att uppdatera sista dagarna. Varit så mycket annat och vissa saker har jag delat på Facebook istället. Men nu ska jag påbörja att "stoppa in" allt eftersom i bloggen istället. Så minnena finns samlade så att säga... 😊 

I tisdags fyllde jag år! Så fin att få fira dagen här i Portugal. Vilket det då slog mig att jag runt år 1998-1999 var i Thailand med dåvarande pojkvän och bagpackade runt i landet vid samma tid som nu. Kul när minnen poppar upp! 💜 

Min födelse dag här blev precis så bra som jag önskade mig... Sol långpromenad utflykt med fritids på skolan då vi åt muffins och choklad bollar som vi bakat dagen innan och på kvällen fick jag utöva ett yoga pass med fina yoga läraren Catrine. 

Avslutade dagen med fruktsallad  (istället för tårta... 😊 ). 

Kommentera här: