Sol!

Den här helgen hade jag flera planer för... Resa iväg och se Porto kanske? En annan tanke var att åka ner till ett hundhem några mil söder om Lissabon... Tills jag såg väderleksrapporten!! SOL!! Då ändrades min plan. 

Jag bor ca 5-10 minuters gångväg från havet och stranden. Självklart ska jag vara kvar och bara njuta av livet, lagra D vitamin, bada, yoga på stranden och ta långa promenader! 😊 Så blev det också, både lördag och söndag. Nu är lagomt röd/ brun bränd och så nöjd och glad. Nu har jag avslutat kvällen med god middag, svensk radio och skolarbete (skrivit recensioner på andras B uppsatser). God natt! Imorgon går jag in på tredje veckan av fem på min praktik på Svenska skolan. Tiden går fort.. 😊 










Hyresvärdinnans fina lilla katt vill gärna hålla mig sällskap på kvällarna. 😊

Blev glad när jag såg kajak paddlare idag! 



Kommentera här: