Fredag, från morgon till kväll!

Nu är det fyra veckor sedan jag kom hit till Carcavelos. Tiden har gått så fort! Vart tog november vägen? November som vi i Sverige defenierar som första riktiga vinter månaden har istället här i Portugal detta år visat mig något helt annat. När jag anlände den 24/10 var det i början mulet och regn, men efter den första veckan passerat vände allt sakta men säkert... och jag har inte behövt de varma kläder har köpte allt för många gånger. 😊  

Idag tänkte jag lägga ut lite bilder och visa hur en "helt vanlig dag" här kan se ut för mig...

Morgonprommis med litet stopp vid de fina odlingslotter i lägenhets kvarter. .. Bra ide att ta efter i Sverige kanske? Urban agriculture 😊


Mysigt på fritids...😊

Vi bygger fritids dekal tillsammans med eleverna...

En palm med händer... 😊 

På upptäcksfärd...en av mina favoritsysselsättningar. Älskar att se nya områden... 😊 

Det syns att det är höst.. 

Men inte om man tittar upp... 😊  




Kommentera här: