Rawfood yoga meditation och djupandning...

Idag anordnades en väldigt fin kurs på skolan. Den var förstås fristående från skolan och anmälan gjordes separat, men som jag skrev i ett inlägg här på bloggen tidigare så tror jag det finns en stark mening i att jag kom till Svenska skolan Lissabon av en anledning. 

Mycket av det jag vill göra lära och se är redan satt i rullning där. Så många människor som arbetar på skolan eller är föräldrar till barn på skolan som besitter kunskap inom områden som är så aktuella för mig just nu. 

Idag hade vi en lång yoga meditation och andning class med Catherine från Norge och undervisning av Rawfood med Fiona från England. Maten var helt igenom Raw och bara så underbart god! 😊

Förrätten var en typ av svamp soppa, varmrätten vegetarisk lasange och efterrätten en cheesecake med vit choklad... 😋😙









Kommentera här: